Un guia a l’Aran – Nacho Morales

Nacho Morales,  és un guia titulat que té la seva empresa a Salardú. El seu procés d’atenció al client es molt diferenciat d’altres serveis semblants, diguem més estàndards. Des del primer moment, es va interessar per les característiques del grup, interessos i desitjos que el van portar a assessorar-nos i recomanar-nos algunes excursions adaptades a les nostres necessitats.

És habitual en ell, que el dia previ a l’excursió ens atengui en el seu local de Salardú, per tal de preparar-la; recorregut, material, tècniques,….

Amb ell hem fet diferents activitats; Circ de Bacivér amb raquetes, Fontfreda i Coma Montanero, també amb raquetes i esquí de muntanya amb els més joves fins el Tuc de Miei,  la zona del Tuc de Baciver i Saumet i el Tuc de Salana.

Valorem molt positivament l’experiència i l’atenció personalitzada del servei que estem segurs contribueix a que tot vagi sobre rodes.

La seva plana Web és: http://www.nachomorales.com/

Una resposta a Un guia a l’Aran – Nacho Morales

  1. Retroenllaç: Un guia a l’Aran | PENJATS PER L'ARAN

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s