Tuc del Rosari de Bacivèr – 2.594 m.

Una de les excursions més boniques i fàcils de la Vall d’Aran és pujar fins a l’estany de Bacivèr. Des de l’aparcament d’Orri abans d’arribar al Pla de Beret i amb poc més d’una hora s’arriba a aquest bonic estany, una mica més amunt hi ha els estanys del Rosari de Bacivèr que a l’estiu, les seves vores són plenes de granotetes esdevenint una bona distracció per a tots. Des d’aquests estanys, les vistes sobre l’Aneto són meravelloses, sembla talment com si el massís sortís del primer llac. Aquests estanys constitueixen el Circ de Bacivèr amb el Tuc de Bacivèr, el Cap de Marimanya, el Tuc de Marimanya i el Tuc del Rosari. Podeu decidir pujar qualsevol d’aquests cims, nosaltres ens varem decidir pel Tuc del Rosari que no presenta cap dificultat.

Aquesta és una excursió que podeu fer en tres trams, el primer fins l’estany de Bacivèr, el segon fins els estanys del Rosari de Bacivèr i finalment el Tuc del Rosari. Nosaltres hi hem estat moltes vegades per lo agradables que són els seus paratges per passar un dia en família.

Més informació

Advertisement
Aquesta entrada s'ha publicat en EXCURSIONS D'ESTIU i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s